tisdag 28 september 2010

party-animal

Börjat inse att studierna har börjat "på riktigt" när studielivet har börjat "på riktigt". Med studier menar jag skola 10-18 och med studieliv menar jag att man går ut en tisdagkväll på eftersläpp, trots att man redan haft fullt upp hela helgen och "borde" vara duktig studerande och gå och sova klockan nio. Men det gjorde jag förra året så i år får jag väl byta stil helt enkelt.

Å ifall någon som är orolig över mina tendenser och hur jag sköter studierna och hälsan här emellan så kan jag intyga om att jag faktist läst läxorna, gått på varje föreläsning (med några undantag som inte haft något med studielivet att göra) och skött min hälsa. Det är bara roligt att vara social på kvällarna bland fullt folk.


Men det blir lugnare bullar i helg, har en trevlig visdomstandsoperation på torsdag. wei to go.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar