fredag 8 oktober 2010

Happy happy animal.

Hälsosamma veckan börjar lida mot sitt slut. Insåg igår när jag kom hem från karaten att orsaken till att jag inte trots mitt goda leverne inte var lika pigg och happy som vanligt var att jag helt enkelt inte tränat på en flera dagar. För efter och under karaten mådde jag skitbra, o blev happy. Så happy att jag kom hem sjungandes en sång som gick "I´m a very happy happy animal..." till min kämppis som hon sen fick ha lite roligt åt (det hörde dansmoves till låten också). Fråga inte mig vad som försiggår i min hjärna, fråga Freud. Han skulle säkert förklara det med någon sorts infantilisering till följd av plötslig endorfinkick.

Men även om lenkkin imorse gjort sin goda verkan på mig skadar det inte att låta lite socker göra mig lite lyckligare: italiensk glass here I come! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar