söndag 10 oktober 2010

med plugg i hugg och glass i stora lass.

Lördagen har varit en plugglördag. Jag har i och för sig inte pluggat mycket men det har varit det som har genomsyrat min lördag trots allt. Och jag har skrivit en sida skönlitterär text på mina tre aktiva timmar. Vilket betyder att det kommer kräva ytterligare 15 timmar ifall jag ska fortsätta i samma takt.

Lördagen till ära har vi ätit en liter glass på var, jag och min lika glasstokike kämppis. Nu måste vi ha en hälsosam vecka till för att kompensera. Jag hade helt glömt bort hur trevligt det kan vara med mysiga, hemmakvällar efter en sommar och höst i krogens tecken. Så inge börsen/onnela/the monkey för oss. Ska spara pengarna till den österbottniska helgen nästa vecka, jihuu :)

Blev tilldelad min första spot-on profetia idag. Det värmde. Önskar jag kan ta till mig det. :)



En bra lördag är vad det har varit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar