tisdag 5 oktober 2010

psykologen i mig.

Är en lite sur heidi idag. Får inte gjort något. Vet inte vad jag ska ta mig till men det vore en idé att låsa in mig i ett skåp med en bok och så kanske jag skulle börja plugga i brist på annan stimuli.

Skulle jag läsa femtio sidor idag. Vilket är inget jämfört med vad jag vet jag kan (och borde) läsa. Men istället kom jag på roligare saker. Som att öva psykologminer. Här är resultatet.



Dr. Phil och Dr. Heidi doing the "You need to change your life".




den sympatiske psykologen.


Freud och freudisk Heidi. I call her Heud.

-Inspirerad av tanken av att jag en dag blir psykolog gör jag upp ett schema för morgondagen. Dessa tider ska jag ha läst så och så mycket och skrivit så och så mycket. Sådär. Nu känns det bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar