onsdag 3 november 2010

bloggoholistens bekännelser version 1.

Usch vad jag känner mig tråkig idag. Har suttit framför en dator i fem timmar och inte fått läst alls på tent. All energi ut i sanden och jag har tent på fredag. Jag orkar inte ens bry mig om tenten, men invand workoholist/före detta överambitiös studerande så kan jag ju förstås inte låta bli att sitta framför tentmaterialet. Och tur är väl det, egentligen.

Men det värsta är ändå den här tråkighetskänslan som jag bär. Jag vill inte sitta inne och tråka, jag vill gå ut och ha kuuuul! Som i sommar. Jag vill känna livet genom ådrårna, jag vill vara energisk och utåtriktad. Inte sitta i en lägenhet en onsdag medan andra äter ost och vin.

Men. Nu är det höst och bara man orkar till advent så blir det bra. Då får man dricka glögg, äta chokladkalender, se nån crap julkalender och ha lov. good times are coming.. en månad + till bara .
:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar