torsdag 11 november 2010

jepp. is.

Japp. Jeppis är ännu här. En vecka borta å inget har ändrat, eller hei, de har faktist kommit snö. Precis vad jag beställt! Synd bara att de kom i form av slask.

Igår lärde jag mig att man kan inte lita på VR. Eller de visste jag ju redan, men jag fick bekräftelse. Tågen höll visserligen sina tidtabeller men jag fick aldrig min biljett till min mejlbiljett även om pengarna lämnat mitt bank-konto! Å desto värre, man fick inte ordnat det vid stationen heller, så jag tvingades köpa en ny biljett. Som tur fick jag efter 2 telefonsamtal ordnat saken o pengarna kommer till mitt konto nästa vecka...Men ändå.

Idag har jag jobbat ihop en tågresa. O varit på café Fredrika i Jeppis med Beth. Men detta café får inte komma på listan över de bästa caféerna, se jag är kräsen.. Ett jeppis café kommer dock att komma med. Så vänta å se bara :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar