onsdag 1 december 2010

en relativt bra onsdag.

Om man bortser ifrån att jag har huvudvärk (resultat av gårdagen eller något psykosomatiskt??) och att jag glömt mina italienska böcker hemma är det här en bra dag. Förstås har nån bestämt att det kan bli varmt nog att överleva i Åbo just den dagen jag skall ta tåget till Jeppis för helgen..

Julfesten igår, den var ju suverän! Så roligt, så bra mat, så synd att man inte hade lust "å dra huvo full"... eller kanske endast tur. Jag fick precis vad jag önskat mig av jultomten: Marabou vintervit choklad! :)

Nu är jag dessutom så pass stolt över mitt socialpsycka resultat så jag måste skriva det i bloggen: det blev en ren femma! :))) Detta ska firas med... hmm... tågresa till Jeppis? Nåjaa, det är nog belöning i sig att få träffa sina favoritmänskor igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar