tisdag 7 december 2010

för att livet är en fest.

Tillbaks i Åbo efter fem dagar i Jeppis. Har varit kul, gjort mycket. Nu är det bara slutspurten kvar. Sen ni...
Hade svårt att somna i natt. Dels för att jag funderade för mycket och dels för att grannarna hade högljutt 6 överallt i sin lägenhet av att döma av läten (vilket bekräftades av Johanna dagen därpå).

Jag vaknade imorse av snöplogen. Klockan sex. Kunde inte somna om. Steg upp klockan sju. För att komma till skolan klockan åtta och märka att presentationen jag ska ha om en timme icke-existerar på skolans datorer. Så jag fick skriva ihop en ny. Shit happens.

Btw ska ni se ut för blottare i Åbo. Det är nu andra gången som mina kämpisar hamnar ut för blottare i Åbo. Sådär så ni vet.

Idag har jag varit med och ordnat överrasknings förlovningsfest och firat. Länge leve kärleken!

Passar på att sätta upp lite bilder från julfest (30.11) samt inflyttningsfesten hos emmis i helgen.
snyggaste värdinnan

bara ölspeli.

allt dricker man för pengar. eller för ära och berömmelse.
för att man int kan sii normal ut.

julfest. frågan är om inte tomten blev gladare än Emma av att få dela ut klappar.

impuls styssen dansar

väldigt goa mänskor :)

emma, malin och jag. blivande psyko(pa...)loger


min party outfit för julfesten med temat Amerikansk jul. Observera gloves.

Observera att bilderna från inflyttningsfesten är tagna med min nyligen funna kamera som varit försvunnen i nästan ett år men som jag hittade i helg i en gammal vinterjacka. Wei :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar