söndag 26 december 2010

Julfrid.

Julfriden infann sig 04.00 en söndag, annandagsjulsmorgon. Bättre sent än aldrig, antar jag. Det har bara varit så svårt att få frid när en massa saker är ogjorda, men nu är det gjort å nu pustar jag ut. Vilka aha-upplevelser, perfekt inför ett nytt år!

Jag har haft en annorlunda jul, en med många vuxenpoäng; ätit det jag för kallade äcklig vuxen-jul-mat (fisken, de tråkiga såserna), inte räknat antal julklappar, vaknat för julotta å varit med mina underbara syskon å vänner. Å superroligt att träffa alla dem som man inte träffat under året på melodys golv! Tror bestämt jag ska börja på en danskurs i åbo nästa år så jag får dansa av mig.


min fantastiska syster Daniela just innan hon hoppar på tåget efter julfirandet. Älskar dig!


Nu blickar jag fram med mer erfarenheter för det nya året än tidigare år, å med dessa erfarenheter i bagaget kan det bara bli bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar