måndag 31 januari 2011

black and white.

Februari är 4 veckor.´

Fyra veckor då jag har lovat mig att inte dricka alkohol.
Jag har också lovat mig att minska mitt sockerintag till det minimala. Därför blir februari inte bara en vit månad utan en svart också. Eller kanske färgrik?? Ja tack!

Eftersom det är sista januari och min sista chans till dryckeskultur for vi till monk och lyssnade på jazz och jag drack en öl. Min sista öl, en hoegaarden för att sluta värdigt. Sällskapet var också värdigt.

Idag blev jag också maximalt fittig när jag efter 40 minuter i s-market tvingades ut av pip och hot om fara så jag tvingades lämna min kasse när jag köat länge. Det tog sammanlagt TVÅ timmar att handla för mig idag. Surt. Dit for min dag liksom, men vad gör man inte för att hitta det man ska ha. Nu har jag mat för en månad framåt typ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar