tisdag 18 januari 2011

mitt livs matematik

MATH IS LIFE



gym + glömma gymskor = ingen bra kombination

glömma gymskor + bo mitt emot gym = bra kombination



trötthet + en låda med farligt goda kakor = ingen bra kombination


en låda med farligt goda kakor + fem fantastiska kvinnor på besök = extremt bra kombination


deppa + pms + rom-komfilmer = dålig kombination


romkomfilmer + mys = fantastiskt bra kombination

för lite tid + mycket skolarbete = dålig kombination


mycket skolarbete + intressanta fakta = bra kombination

Livet just nu handlar om skola, träning och vänner. Däremellan musik, film och myspys. På torsdag får jag besök av Emmi, ska bli kul för då blir det kvalitetstid. Det är mycket nu och jag är trött. Men jag är lycklig igen och det är allt tack till underbara mänskor kring mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar