onsdag 19 januari 2011

salsa och trötthet

Är trött på att vara trött och nere. Vill ju vara lika sprudlande glad som jag brukar vara. Kanske den här årstiden. Kanske det är bra att vara trött ibland. Det är bara det att det inte passar in i mitt schema.

Teorier till tröttheten:

1. det är väldigt grått just nu. Slask. Is.
2. jag har minskat mitt kaffedrickande, från 6 koppar till en.
3. jag har inte sovit till klockan elva, utan vaknat kring 8 de senaste tre morgnarna, resultat av gymkortsköp.
4. jag verkligen arbetar och är ständigt aktiv.
5. jag tänker för mycket -> fysisk trötthet.
6. jag har ätit myki chokokex - > blodsockret går ständigt upp och ner.
7. stress.
8. det har varit en tuff början på året rent emotionellt.
9. deppighet förklädd till trötthet
10. potentiell burnout-varning?

Det här gjorde mig glad idag:http://theoatmeal.com/comics/bobcats2

såhär ser man ut idag. observera mörka ringar kring ögonen. väldigt smickrande. not.

Íkväll ska vi testa på salsa. Int ätbar, utan dansbar.

Ps. Fick idag veta att jag har potential till att bli en framgångsrik rånare, eftersom jag tänker som en ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar