lördag 10 september 2011

I have never...

Vi delar buss och erfarenheter. 40 psykologistuderande sitter och pratar om vad de har och aldrig har "I have never..." och en annan svarar "I have". Det er trevligt, helt enkelt.

En annan trevlig sak idag, vilket faktist var orsaken till bussresan, var resan vi gjorde till naturskona bohinj (se bilden her!)

Jag er seker po att det er i mina top 5 vackraste stellen jag nogonsin besokt. Her paddlade vi med en kanot och fick utfora uppgifter. Sedan simmade vi bland stora fiskar och bara njot. Vilken feel-good resa det her er!

Men snart er det over, inser jag med blandade kenslor. Delvis har det varit mitt livs besta resa, delvis har jag saknat till en speciell person hemma. Men framforallt har jag oterigen lert mig mycket om mig sjelv, europeiska menskor och finnar. Och jag er bara tacksam och lycklig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar