söndag 11 september 2011

should I stay or should I go?

Sista natten tillbringas som best i Raztdrto. Vi har solat och simmat i polen tills vi blev hungriga, umgotts tills vi velat krypa in i vora asociala hjertan. Jag kenner mig flummig och smott kraftlos. Den her veckan har varit full av kenslor, med venskap och oppenhet over granser jag inte visste jag hade.

Vet ni. Det er helsosamt att mota andra menskor. Menskor som inte er som en, inte tenker som en, inte vill samma sak som en. Det ifrogasetter ens egna osikter po ett positivt, provar ens frogetecken. Om man vogar ifrogasetta, vogar prova.

Jag kenner veldigt varmt for dessa menskor redan efter en vecka. Vissa lerde jag aldrig kenna, vissa band vexte inte sig starka trots envisa forsok. Men det ska inte heller bli konstgjort, det moste fo tid.

Jag er glad for vad EFPSA och slovenerna har gjort for oss i or. Tacksam.

Nu ska jag umgos vidare, eller go o sova. Sova.

Yes please.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar