onsdag 28 september 2011

trots allt.

Det är onsdag och jag har latat mig hela dagen. Men jag är rätt nöjd och jag har inte dåligt samvete. Det hjälper att lätta på hjärtat hos visa, hjärtliga DANS-kvinnor.

Helt lat har jag dock inte varit. Jag har ju trots allt varit på body-vive denna morgon. Det var najs, jag gillar verkligen mitt mys-gym. Å välmåendet efter passet spred sig i hela kroppen. Vill på nytt, men måste hålla mig till imorgon. Efter att möjliga efterdyningar från kvällens ost- och vinkväll med psykologer lagt sig.

Idag börjar jeppisjazzen i jeppis. Jag hade tänkt komma hem till denna helg, skulle ha velat ta del av stämningen o jazzen. Å så har ja ju lite dryft. Men jag ska klara mig i en månad till, genom att träna, äta ost, dricka vin, njuta av studier, studieliv och underbara mänskor.

Nog har vi de bra, trots allt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar