tisdag 18 oktober 2011

one of those chocolate-cake days.

"I feel it in my fingers, I feel it in my toes...", å vad jag känner är att det här är en chokladkakedag.



Varför?

1. det blåser ute och är lagom tråkigt väder. Behöver något som piggar upp.

2. min chokladtand värker.

3. jag läste igår i tidningen att choklad är bra för hjärtat och mitt hjärta skriker efter choklad.

4. jag har varit på en långlång länk vilket torde ge mig rätten till att mumsa på en saftig bit kaka.

5. jag har levt på left-over lasagne i fyra dagar (lunch + middag) , varför jag förutom att jag inte gett min mun några smakupplevelser, dessutom har sparat in pengar i mat.

6. en chokladkaka skulle motivera mig till att plugga och saker att plugga finns det.



Nu gäller det bara att hitta stadens bästa chokokaka ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar