söndag 30 oktober 2011

ut ur bekvämlighetszonen.

Idag ska man flytta klockan en timme bakåt. Att vara här i helg har varit lite som att flytta klockan tillbaka något år. Ändå finns en klar skillnad, och det är att jag inte känner mig riktigt lika hemma här som när jag besökt hemhemmet förut. Tidigare har jag alltid fått lite ångest dagen före jag ska hem och varje gång jag insett att ännu en dag har gått så har det gett mig separationsångest. Nu blir det bara skönt att gå hem och jag vill börja skriva kandin. Känner mig riktit motiverad, konstit nog :)

Jag har haft en lite bekvämlighetszonshöst i höst. Studierna och springandet har jag tagit ur bekvämlighetsperspektiv, dvs. att se hur långt man nu känner för o så får det gå hur som helst. Jag har saknat både mål och ambitioner. Men nu vill ändra på det, lagombra är inte riktit bra. Vill ge allt och få resultat för det. Hur jag ska göra det är vad som pågår i min hjärna för tillfället, om ni upplever att jag är i mina egna tankar eller allmänt borta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar