söndag 6 november 2011

host host.

Inte ville jag ju att min dag skulle börja som den här, med förkylningssymtom i form av stockad hals och dövhet och brist på röst. Jag är i stort behov av en länk men nu vill jag inte göra mig sämre. Så jag lugnar ner mig och dricker te.

Det kanske straffar sig från att vi var ut och dansade till klockan 3, för första gången sen i sommar måste tilläggas. Dansade är kanske ett fel ord för att röra sig inom en halvkvadratmeter när det är proppfullt på golvet. Man glömmer bort hur det är och när man är där glömmer man bort varför man överhuvudtaget ville komma dit. Fast åtminstone rör man ju på sig och är lite social, men det känns som fel forum när kommunikationen sker i form av taffs eller skrik i örat. När insikten om att man inte är tillräckligt full för att umgås med de högljudda mänskorna i kön kommer redan före man är på insidan borde man kanske vända om.

Isch vad jag är negativ, blir så ibland första dagen under förkylningen. Tur att jag har Viktor som tar hand om mig även sånahär dagar och lagar världens godaste lasagne :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar