måndag 19 december 2011

i väntan på snö.

Aah vad min vecka har börjat bra, allt tack vare att förra veckan slutade bra. Även om mina dagar den senaste tiden har känts som slavarbete där jag själv är både slavpiskare och slav, så är jag nöjd över att kvällarna har varit så mysiga den sista tiden. Å kandin, börjar vara farligt nära klar.. eller så klar den nu blir före jullovet.

På onsdag åker vi norrut med all packning och även om kanden ännu ska jobbas med planerar jag att göra det i lugnare takt, med mera vänner och med mera glögg. Dessutom väntar jag mig snö snö snö! I åbo har vi inte ens så de täcker marken.

Idag tänkte jag minska på kandiarbetandet och istället njuta av den nästsista dagen i åbo och köpa de sista gåvorna. He sku kuna va värr, big time :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar