lördag 20 oktober 2012

äntligen hemma

Det är otroligt skönt att ha den olycksbådande tenten över, eftersom den innefattade mest bara stress och ångest. Jag hoppas verkligen nästa tent blir ett roligare minne. Fast så e det ju gruppterapi teori också, så det borde ju jag kunna, med tanke på den praktiska biten som jag får träning i 3h i veckan.

Skönt att vara i österbotten också, även om bara för helgen. Känns som att det är lite stress med att hinna träffa alla man vill träffa, men nog går det, bara man är effektiv. Ikväll blir det att gå på förlovningskalas och det är ju alltid roligt, hoppas jag denna gång orkar mig ända till stadshotellet för en gångs skull.

Nu kaffe med världens bästa Josso o titta lite vad butikerna i hemstaden har att erbjuda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar