måndag 3 februari 2014

Hipp

Sista dagen i Österbotten på...länge. Har haft en intensiv slutspurt med att träffa de vänner o nära som gjort sig tillkänna, även om jag alltid har på känn att jag har flera jag ännu skulle vilja träffa men tiden och min sociala energi helt enkelt inte räcker till. Är man enstöring i själen så är man :D 

Men höjdpunkterna i dag blev lunch med R på after Eight, samt kladdkake muggkaka vid S. 
För att tanka lite social energi och i jakt efter studiematerial blev de en par timmars runda via halppis och loppisarna i city. Kan nog vara väl så kul ibland, så även idag. 

Fyndade löpningstidskrifter, en huvudduk och en pajta jag inte iddes ens prova.. Å testade gula jeans och skrattade åt mig själv och såg hur 70-tals hippien i mig vaknade till liv. Nä, inte värt mer än provrumsskratten, konstaterades. 


Hade rätt coolt hår idag också även om bilden inte avslöjar detta. 

Efter loppiståget blev jag bjuden på kex och varm mat hos syster, vars barn ville att jag skulle delta i den ädla sporten tv-spel. Eftersom vi inte ägt andra än typ 5 spel är jag ganska kick-ass på dem ännu. 

Imorgon Åbo med 9.15 tåget. Saknar det efter en vecka på språng. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar