fredag 11 april 2014

En sista dag

Har vi inte ett fint kök efter att vi sålt bord å stolar? Här drack vi i varje fall kaffe på asiatiskt vis, med domnade ben som resultat.


Å så här lyxigt sover jag ;)


Balkongen e det enda stället med full möblering, hehe...


Men i detta yrke jag ska få får man träffa underbara mänskor. Min första riktiga klientkontakt i utredning av minnesklienter lämnade ett fint å varmt minne hos mig, å tydligen också hos klienten, för idag när jag öppnade dörren väntade postiljonen med ett stort påskinapirerat paket från denna person!




Det är förstås inte lätt hur man ska förhålla sig till klienters gåvor, å det finns ju en gräns för hur mycket man kan ta emot. Men visst så värmer det när någon uppskattar ens arbete å sättet de blivit bemötta! En glad överraskning på min sista riktiga åbodag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar