torsdag 10 april 2014

fint avslut!

Fint soligt väder i Åbo idag igen! Idag var jag med mina härliga studiekompisar ut å äta pizza vid Tintå efter en handledningsdag från 8 till 15. Jag har velat prova stället under alla mina fem studieår men alltid e de fullt. Inte idag! De va en fin å skön avslutning på allt det arbete vi gjort i vår stora klientkurs. Å ett fint avslut för min officiella tid i åbo å för den delen.  

Nu har jag snart fått sålt allt jag ville få sålt inför flytten, dvs. 2 kaffekokare, en printer, en bäddsoffa, ett skrivbord, ett köksbord å fyra stolar. Inte illa på några dagar va?! Beskriver kanske att vi sålt väldigt billigt, ja vi har ju tom gett gratis! Men då slipper vi ju föra de själv i af!

På lördag med cykel på färjan mot det nya livet. Känns stort fastän jag går mot något litet i sig. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar