tisdag 26 augusti 2014

Roliga saker

Har mycket roligt att se framemot de närmsta veckorna. För det först blir de stand-up kväll med alfred backa med arbetskompis nu på fredag på pub bastun. Kul med lite österbotten på åland :D 

Senare samma kväll/natt tar jag bussen till långnäs, varifrån jag har hyttplats på båten till åbo. Väl framme i Åbo ska jag njuta av "storstadslivet" å av sånt som jag tidigare gjort, som att gå längs ån, besöka cafe art mm. På eftermiddan drar jag på Malins grillfest till pargas, där vi sen ska dansa, festa å slutligen övernatta. På söndag rör jag mig mot åbo igen, tar till mig det jag ännu saknar å kan tycka om för att slutligen ta båten tillbaka (med hytt) till åland. Fullt upp denna helg med andra ord!



Annat jag ser framemot är kommande höst, då jag anmält mig till kurser i simteknik å i en kreativ målerikurs! Detta hoppas jag ska fungera som bra motvikter till graduskrivandet! En resa till geneve å paris finns också med i planerna, vill ju passa på å hälsa på Malena som är där på utbyte. Sen blir det väl ännu hälso- å matmässa, chokladmässa i Stockholm. Vi ska också till åbo på kräftfest med V å jag funderar på att ta mig till Stockholm för att se Sophie  Zelmani! 

Livet är fantastiskt, vilken fantastisk höst jag har framför mig! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar