söndag 17 augusti 2014

träning mm.

Shoppingen igår i Stockholm fick oss att gå hela 25832 steg. Fyndade en hel del kläder, men bara träningskläder. Min plan är att börja träna mer fokuserat i höst å vad är inte mer motiverande än en ny tränings-bh, två toppar och ett par supersköna byxor?!
Den här från röhnish kunde jag inte låta bli. 


Idag blev det däremot över 20km cykling med Beth, för jag ville ju visa upp vackra åland. Vägen mot järsö är fylld av vackra havsvyer, hästar i sagoskogs liknande hagar å söta stugor.


 På kvällen kände jag mig trött, men efter att ha vilat halvt sovande, fick jag tillräckligt energi för att ta ett varv via gymmet på 5x5 programmet. Å de e alltid lika skönt, hoppas verkligen de fortsätter kännas så här bra :)

Kommande vecka lär å bli en hel del träning, eftersom jag bokat in mig på en massa pass jag aldrig provat. Varför, frågar ni? Jo, den som prövar flest pass vinner en tävling som gymmet ordnat. Å jag tänker försöka vinna den :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar