onsdag 6 augusti 2014

Way to go!

Har fått en riktigt toppenstart på veckan som jag hoppas håller i sig till helgen minst. Har vaknat tidigt varje morgon och fått en lugn och bra start på dagen. Ätit massor av god och hälsosam mat, tränat så alla svettkörtlar jag inte visste kunde aktiveras har brakat loss mer än nånsin (too much info, yep). Däremellan har jag stortrivts på jobbet, även om min go på jobbet är på medelnivå; att vara good-enough, som jag pratat om i ett tidigare inlägg, räcker.

Vädret har varit svettigt och varmt men jag har inget behov av att storkna mer i det än jag gör till å från plats a till b. På helgen finns nog med tid för att njuta av vädret, det är onödig att tro att man blir en lyckligare person bara man tar in varje solstråle för att det sen blir höst. Jag har alltid varit mer en maj och september människa än juli juni, antar jag. 

Nu: tidningsläsning och vila. Imorgon är en ny dag ! :)

Igår blev de äventyrsgolf. V avslutade med att sänka bollen i vattnet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar