lördag 22 november 2014

Stockholmmm

När andra förbränner kalorier i tunnelrun som sker idag, är vi i samma stad och fyller oss med så många kalorier som våra magar klarar av. Hotellfrukosten på
HTL Kungsholmen får 9/10. Enda minus var kvantiteten, men kvaliteten var det absolut inget fel på. 



Älskade de små flaskorna å burkarna som det serverades smoothies, färspressad juice, joghurt å frukt i! Vill ha såna hem för att lyxa till det då å då. Maten smakar så mycket bättre när den är fint serverad :)



Å så fick jag min clotted cream som jag längtat efter ända sedan min autentiska scones upplevelse i slottet i Edinburgh. Så gott!


Igår när jag kom till hotellet bjöds det först på lite pepparkakor med mögelost, sen for vi ner till lobbyn för att dela på en charktallrik å lite rödvin. Mums! 



Nu ska vi vila på maten, sen drar vi till stan på shopping :) Jei! We like it! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar