fredag 21 november 2014

To the City of Stars and Dreams

Hehe, nu tror ni kanske att jag är på väg till New York, Los Angeles eller Hollywood?! Det är jag icke. Utan jag tog färjan återigen till sveariket, denna gång Stockholm. Men faktume att rubriken ändå stämmer, igår bongade Viktor nämligen Jennifer Lopez i NK i stockholm och Gry Forsell på en pub ;) Så lite stars finns de där iaf. 


Å angående drömmarna så ser de ut att bli snarare stockholm än uppsala som blir  vår nästa destination. Å det är ju en dröm vi har, även om den inte flyger så högt.

I stockholm är planen att vila, umgås, shoppa, äta gott och så tänkte vi passa på att se Interstellar. Bion på åland e så skit så man blir irriterad av att gå på bio där, så V och jag tar chansen nu medan vi kan. De är helt enkelt lyx.



Just nu ser jag dock mest framemot att sova, har sovit dåligt i natt pga gradu-tankar å vaknat tidigt för att jobba. Ha en trevlig helg :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar