fredag 23 januari 2015

Så späääääännand

Först händer detta:

1. Min gradu skickas till mig å ser helt bra ut i tryck också.


2. Jag blir kallad på arbetsintervju för ett psykologjobb i Stockholm. Jag som igår hade världens morkkis över att jag skrivit världens löjligaste CV. Well, tydligen int helt kakka om nån kan tänka sig att anställa en inte ens helt färdig psykolog. Betyder ju int att jag får jobbet men alltså vem sku int vila ha nån så bra å hårt arbetande som mig??? *ler ett grandiöst narcissistiskt leende*

3. De e fredag å jag dricker varm choklad med grädde efter ett toppen träningspass. Känner mig sådär allmänt bäst i världen nu, ska se när jag landar igen ;)

2 kommentarer:

  1. Altså va kul me arbetsintervju! Låter int helt fel me en kompis belägen i Stockholm att åka o hälsa på.. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, he e he! Bara vi får köpt en lägenhet nu ännu så ere ba ti kom å häls på :) förhoppningsvis hittar vi en trio så he finns gott om uttrymme :) men jo, sku kanski måst nail dähär arbetsintervjun först, he e ader å som
      sku intervjuas så...

      Radera