söndag 25 januari 2015

Skön helg

En skön helg bakom. Vi har mest tagit det lugnt och sett på Transparent, en ny serien som handlar om en något galen familj där pappan trots den mentalt krävande transitionsprocessen verkar vara den vettigaste i bunten. Se den!

Igår tog jag också fram tuschpennorna å målade lite. Det är riktigt avkopplande. 
Jag har alltid tyckt om att rita flickor/kvinnor, nåt min mamma inspirerat mig till. Har aldrig sett henne rita annat.



Sen har det blivit ett par långlänkar i vinterlandskap. Njuter verkligen av att springa i snötäckta skogar där det känns som om jag är den första som nånsin gott där. Har hittat några fantastiska stigar.

 Å den här mötte jag på under länken å, fick ju klättra upp å skåda vyn, fast de var lite skrämmande då det var så halt. 

Imorgon blir det att börja förbereda sig för arbetsintervjun. Jag lämnar inget åt slumpen, men vet ju förstås att konkurransen är hög. 

Ha det bra!

ps. Igår fick jag en frisk systerson till <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar