fredag 6 februari 2015

Första veckan avklarad

Verkar som att solen lyser i hela Finland! Å på en fredag å allt. Vi har lyxen att sluta kl 13 varje fredag, vilket verkligen uppskattas. Njuter verkligen av helgen nu när jag "gjort mig förtjänt av den". 

V är i stockholm så jag passade på att besöka shoppingcentrumet i stan. Håller på att uppdatera min "professionella look", så det blir mycket vita skjortor och scarfar. Å jag insåg att jag faktist har råd att unna mig nåt nu när jag jobbar. Int så att jag int gjort det förr, men det är ju en annan känsla när man int går på minus varje månad! :) 

Ska också se om jag hittar något gott till helgen, konstaterade ju att jag ätit soppa till lunch och middag heeela veckan. Så nu vill jag ha nåt att bita i. Å så blir det nog att göra en soppa för nästa vecka också under helgen å. Vi har ju matsal på jobbet men det är ju mycket roligare att få fixa själv vad man känner för. 

Ha det bra hörni! 

(Sitter på cafe å dricker iste)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar