torsdag 5 februari 2015

Prestigelöst inlägg

Försökt febrilt få ihop ett vettigt blogginlägg igår men icke. Så idag kör jag den prestigelösa stilen och skiter i om det blir vettigt eller int å berättar bara lite omvartannat tankar om livet just nu.

1. Energin är lite si som så som väntat när jobbet börjar. Tycker dock humöret är bra, men det tar lite mer än vanligt med energi för att göra något extra. Kanske man int hinner med så mycket extra då man jobbar?

2. Min recension av filmen Birdman har fått mitt arbetsgäng att ångra sitt kollektiva beslut att se filmen tillsammans. Känner lite dåligt samvete för detta, för vem vet kanske nån annan har mer förfinad smak än mig? Den har ju trots allt fått många fina pris, så det kanske bara är jag som har kakka smak. På tal om kakka så är ju smaken som baken så att säga.

3. Jag har haft en sån otrolig hunger de senaste dagarna! Nya rutiner, stress, ökad energiåtgång har väl satt sina spår. Men man ska va glad åt att maten smakar :)

4. Det är runebergsdag, fastlagstisdag och vändag samma månad. Februari är int så dålig månad trots allt! Å så blir det väl att baka en tårta till jobbet då jag får ut mina papper, eller vad tycker ni? Jag måst ju få fira med någon! 

5. Tycker mina krav på mig själv sådär arbetsmässigt är på rätt nivå. Har beslutat mig för att ta lärdom av min praktiktid å sätta gränser från första början. 

6. Det är härligt att se solen! Å snart e de helg! Woop woop :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar