lördag 14 februari 2015

Glad vändag!

Jaa, som jag var rädd för räckte int orken till att både göra och skicka vändagskorten i år. Trots att jag köpt brev å allt var klart. I nåt skede så blir saker bara int av för mig. Men då bestämde jag mig för att skicka dem som bilder per telefon istället, å det gick ju helt ok. Så blir det när man flyttar fram saker... men de e ju tanken som räknas. 

Dagen börjades med kärleksspinning på gymmet, dvs spinning med kärlekslåtar, hjärtdekorationer å choklad som belöning efter passer. Vi har väldans bra instruktörer på gymmet här i stan, de bjuder verkligen på sig själv!

Efter det blev det en trevlig lunchträff på bagarstugan med en tidigare jobbkompis, kul med tjejsnack å nya bekantskaper :)
 När jag kom hem fick jag rosor å choklad av V, det uppskattades! För jämställdhetens skull fick han (vi) ett trivial pursuit spel, vi tycker ju om frågesport. Som väntat var nog V mer allmänbildad ;) 


Ikväll ska vi lyxa till det med middag på stadens lyxigaste restaurang! Måst nog säg att de här med jobb så man har råd att äta gott är verkligen uppskattat ;)  

Till alla bloggläsare: Kram på vändan!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar