fredag 13 februari 2015

Latamasschi

Har känt mig som en riktig latamask (latamasschi) de senaste dagarna. Har visserligen cyklat till arbetet och vardagsmotionerat varje dag, men den där "hardcore" träningen har totalt uteblivit den senaste veckan. Å kvällarna har jag mest legat raklång med en bok i handen. 

Jag skulle kunna skylla på att det är den andra veckan i arbetet och det tar energi, men det skulle därför vara extra viktigt med den kroppsliga aktiviteten. Jag skulle kunna skylla på att det är svårt att hinna med allt, men det handlar ju mest om prioriteringar. Jag skulle kunna skylla på en hel del annat också, men i slutändan får jag bara konstatera faktum att det nu är såhär, att jag int haft lust och att det inte alltid blir till. End of story.

Det betyder dock inte att jag inte skulle ha drömmar om träning. Just nu har jag en specifik träningsdröm som mitt hjärta bultar lite extra för. Något jag nog tänkt på länge men som jag först nu börjar känna mig redo för... mer om detta lite senare!

Å imorgon blir träningen iaf av för då ska jag på träningsdejt å lunch med en ny bekantskap :) Så lämpligt med tanke på vändan! Så kanske jag bara njuter av inaktiviteten, tar en fredagscider med Viktor å tar nya tag imorgon. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar