onsdag 11 februari 2015

I bokhyllan

En av mina svagheter är att jag inte kan läsa färdigt en bok. Eller jo, då jag ska på nåt sätt bevisa min kunskap åt någon (prov/intervju/vid psykologutredning) då slinker en bok genom systemet på 24h typ. Men så där för "nöjes" skull så kan jag läsa 100s å sen återta boken om typ två år om ens då.. ett undantag för kokböcker som jag läser på en gång. Nä, förresten, träningsböcker har på nåt märkligt sett också slunkit blivit genomlästa. Sammanfattat: saker jag har praktisk nytta av blir lästa betydligt snabbare än skönlitteratur för nöjesskull. 

Anyways, här är ett paket med godsaker jag kan rekommendera åt personer med psykologiskt/terapeutiskt intresse:


Ps. Har int hunnit läsa alla från pärm till pärm ännu, men vad jag läst hittills har varit mycket lovande. Har ni frågor om böckerna e de bara att fråga!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar