lördag 7 februari 2015

Lördagslopp

Det har tydligen tagit lite krafter arbetandet, igår somnade jag nämligen kl 20:00 och sov som en stock till 6:00. Skönt att ha sån rytm ändå, det gör mig absolut inget. 



Det blev en lång frukost före jag smått nervös for iväg på spinning. Inte så att spinning är sådär spännande generellt, det var bara det att det denna gång var 2h så jag var lite osäker huruvida jag skulle ha uthålligheten till det. Men jag oroade mig helt i onödan! Det gick riktigt bra å var en skön stund att koppla bort allt. På passet meddelades att de kör Vasaloppsspinning om en månad, å det lär vara ett 4h långt pass då man samtidigt ser på skidåkarna på loppet på storskärm. Kruxade det in i kalendern! Har även ett annat träningsmål i vår som jag börjar ställa in mig på så småningom. :)

När jag kom hem från spinningen hade V gjort gnocchi å köttfärssås. Å nu ligger jag bara här å skulle va redo för att sova en stund till. För det får man ju, för det är ju en skön lördag :)

2 kommentarer:

  1. Åh jag vill också gå på Vasaloppspinning, det låter precis så skruvat och härligt som det kan bli! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men viss för det de! :) Kanske de har det i era trakter å, iaf i sverige så är det tydligen nåt de erbjuder på flera gym :)

      Radera