torsdag 12 februari 2015

Mini-resa bokad

Så, nu e det klart att det blir Åbo 6-8.3! Bokade lite båtbiljetter åt V å mig så det inte finns någon ångerrätt, hade rent av tur som fick ett vändagserbjudande och fick resan till halva priset, tjitjing! Å för första gången kommer jag då att vara psykolog när jag besöker åbo, vilket känns sådär symboliskt viktigt, med tanke på att det var där jag insåg min starka vilja att bli det för länge länge sen...

Det blir att hälsa på vänner, men främst handlar det för min del om att hälsa på mitt färskaste syskonbarn Casper :) Dessutom ska jag hinna shoppa loss på bodyshop (har ett presentkort dit), äta middag på nån lyxig restaurang (mami?) och bara allmänt göra vanliga åbosaker som jag saknat! Jag har lätt att få åbo-dryyft ^^,

Det är så härligt att gå efter ån....


...se stadens alla färger...


...å bara minnas gamla goda tider! Ja, åbo-tiden e definitivt en bra period i mitt liv :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar