tisdag 14 april 2015

Trevliga nyheter

Idag kom två trevliga saker på posten.

1. Mitt paket med de nätshoppade kläderna. Tyckte allt passade helt ok. Träningskläderna var sköna, den ena tröjan var lite tråkig men den var int dyr och kommer nog att användas ändå. Mest förälskad blev jag i en ljusblå klänning. Precis min stil! Klänningen kommer med på semestern i Grekland om 5v. Jag ser riktigt framför mig hur jag strosar runt i den längs Greklands stränder. 

2. En examensgåva från Sara å co innehållande två intressanta böcker och ett kort. Hade verkligen inte väntat mig dylik uppvaktning, men är verkligen tacksam! :)

Så med detta och gårdagen i bagaget har jag ju en riktigt bra start på veckan. Skönt!! Nu ska jag ta tag i nåt som väntat länge, nämligen att skriva brev till min syster. 

I brist på andra bilder får ni en bild på frissaresultatet ur en annab vinkel. Hon e nou dukti hon där frissa-Sofian. 

Ps. Idag har jag röstat på mannen som gav mig karkki i lördags. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar