måndag 18 maj 2015

Dagens notiser


Några notiser från dagens (ålands)tidning som var värt att delas: 

Ålandsbanken - hotell, potato-potata


På personens "egendom"? Huur? Exakt var? Tejpat fast?


Personen tänkte kanske att det är lättare att få till en åländsk klassiker än en svensk klassiker?

Kan väl sammanfatta det hela som att utan dessa notiser skulle det vara få saker i tidningen att läsa...

Några notiser från mitt liv:
- Har shoppat semesterkläder på HM idag och lite annat smått å gott. Nu är jag verkligen redo för semester!

- Har en riktigt skön hemma-spa-dag i sällskap av mig själv, då jag ska göra kroppen redo för sol!! Dvs epilering, peeling och doves summer glow body lotion. 

- Har även något för sent börjat äta bio-karoten för att inte brännas å få en jämnare solbränna. Ska verkligen försöka att inte detta år bränna mig i solen, blir väl första utlandsresan för det i så fall...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar