fredag 5 juni 2015

Megaspännande

Nu är jag inbokad för ännu en arbetsintervju! Vilken tur att jag fick bokat det till Ålands självstyrelsedag så jag inte behöver ta mer ledigt från jobbet, har redan tagit ut så mycket ledighet att de dagar då jag väl är på jobbet blir mer än fullsatta... Effektivt, men blir ganska tungt i längden.

Det som gör det extra spännande är att de som intervjuar mig är riktiga gurun inom det område som arbetet gäller! Har redan hört på flera poddar där personerna i fråga pratar så inväntar mig bli något starstruck.. Kommer nog att vara mer nervös inför den intervjun än den i tisdags, känner att jag verkligen skulle vilja ha det här jobbet! Så jag har pluggat på ämnet och tänker ha en allmän researchdag imorgon samt förbereda mig mentalt på alla de frågor som kan komma. Känns ärligt talat som ett extremt tufft inträdesprov!! Men ja, lite nervositet å spänning behövs 
för att prestera optimalt. Å kul ska det bli!

Lite annat då. Har varit på massage idag och köpt jordgubbar å vaniljglass. Å så har jag fixat klart så jag snart sitter även med en svensk legitimation i handen.  Riktigt sommarfeelis med det fina vädret och ungdomar som kommer i fina kläder på sin skolavslutning. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar