torsdag 4 juni 2015

Napp igen!

Åå så har man blivit inbjuden på ännu en intervju i Stockis. Så tydligen kan jag skriva ansökningar när de 2/2 som jag skickat in ansökningar till de senaste veckorna och sen jag blev legitimerad har nappat. Jag kan ju det här med att skriva gott om mig själv som ni märker, hehe.

Men det börjar kännas mycket redan nu, när en intervju kräver en heldag i Stockholm... Å inte nog med det, vi ska söka lägenhet också. Å lån. Å så måste jag få min legitimation "översatt". Å så ska man ha referenser. Å ja. Jag försöker komma ihåg att det här är ROLIGT och SPÄNNANDE, men det är inte så LÄTT då man samtidigt ska sköta ett jobb och då det samtidigt är UTMANANDE och TUFFT. 

Men ja. Jag försöker påminna mig om att det är onödigt att oroa sig och att det ordnar sig. På ett eller annat sätt. Å att bara vi tar en sak åt gången så blir det mindre kaos. Å att jag i egenskap av sökande har möjlighet att välja det JAG vill och inte MÅSTE ha något absolut nu. Jag får välja och ha krav. Trots att jag är ny. Trots att jag är relativt oerfaren. Trots att jag har massor att lära mig ännu. För jag kan, jag vill och jag vågar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar