torsdag 27 augusti 2015

10-1

Aah, ljuva torsdag. Kom just hem från terapeutisk yoga å handlande av 2 lådor glass ;) Det bästa av två världar. 

Men det var inte det jag skulle skriva utan jag tänkte göra Carros 10-1 lista

10 saker jag gör varje dag: 
- Vaknar tidigt
- Dricker kaffe
- Skriver blogg å läser andras bloggar
- Pussas å kramas med V
- Skriver listor
- Motionerar
- Ser på någon tv-serie (just nu: Brooklyn 99!)
-  Borstar tänderna
- Kollar mail, instagram å fb. 
- Äter frukt

9 senaste sakerna från fb- chatten

V: Vad har du gjort idag då?
H: kom just hem, har vari på terapeutisk yoga å köpt två lådor glass till då de två andra tog slut. #glasstillmiddag
V: 😚
Hsalt lakrits å hallonsalmiak, mmums
H: Å bara 20kr för båda.
V: :D 
H: vad är bättre än glass? billig glass
V: Heidi paradis 
H: ;)

8 smeknamn jag haft genom tiderna
hejhej
hipp
heikki
hippsan
hedda
bumbismultron
fluff
goosibabe (lunarstorm)

7 serier jag sett

Sex and the City
Gilmore Girls
My mad fat diary
Desperate Housewives
Freaks and Geeks
Friends
Modern Family

6 vänner jag tänker på ofta men talar med mer sällan

Tycker jag pratar med alla vänner för sällan just nu, får verkligen skärpa mig!! Men jag tänker mycket på er ändå <3

5 saker jag gjort i fyllan
Gått hem i strumpfötter
Cyklat i diket då jag halvsomnat i "ratten"
Skickat pinsamma sms
Dansat på bord
Sjungit karaoke å trott att jag varit väldigt bra.

4 husdjur jag haft
Squeeky och Elvis - två hamstrar
Knubbis - min första egna kanin
Pepsi - vår katt

3 gånger jag ångrar
- Att jag inte upprätthållit den goda löpform jag en gång hade .. men det är väl inte för sent.
- Att jag inte tagit mer konstkurser 
- Att jag stressat mig i onödan för struntsaker. 

2 senaste gåvorna jag fått
Choklad
Böcker

1 sak jag älskar att göra
Gå på massage :D








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar