torsdag 27 augusti 2015

Höjer tempot.

Har snart avklarat en vecka på jobbet men det känns som jag jobbat redan länge. Dagarna känns såååå långa. Inte så att tiden går långsamt, men det är en sån omställning det här med längre arbetsdagar och arbetsresorna.. Har ju dessutom hunnit prata en hel del med mina supertrevliga och ambitiösa arbetskamrater, så det känns som vi känner varann rätt bra redan.. 

Idag har jag fått mycket fler arbetsuppgifter, bokat in skolningar och får en sån otroligt bra handledning. Allt är så otroligt strukturerat så jag blir ständigt häpen. I love it!!

Kraven på mig själv å min insats ökar allt mer också, men jag upplever tidvis att min hjärna inte fungerar optimalt. Det är så himla mycket ny information att ta in att hjärnan går lite på högvarv, varför huvudvärk och trötthet har varit trevliga bieffekter. Men så är det ju också första veckan på jobbet. 

Anyways. Nu ska jag lugna ner kropp å själ med terapeutisk yoga. Det är ett prova-på pass som egentligen skulle kosta ca 25euro/gång!! Så det blir nog bara pröva på, hehe. Men ska bli skönt iaf :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar