måndag 10 augusti 2015

Att kunna avsluta


Gokväll alla! Idag är då sista veckan på Åland vilket känns så bra!! Allting börjar vara redo för flytt (ok, vi har inte börjar packa än), så nu är det bara att avsluta allt här.

Jag har märkt att jag har verkligen svårt att avsluta arbetsrelaterade grejer. Hela tiden finna det något som jag tycker att jag kunde ha gjort bättre och vetat mer om.. Men jag har bestämt att eftersom man aldrig KAN veta så är det bättre att leva med osäkerheten än att försöka agera som om jag visste. Människor är för komplexa för att sätta in i en box, helt enkelt. Det enda jag behöver är att lyfta fram hypoteser och visa vad som stödjer och inte stödjer.. 

Hursomhelst. Just nu tycker jag att saker är under kontroll å jag är redo att gå vidare! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar