fredag 7 augusti 2015

Sköööönt med helg!!

Äntligen helg! Det mesta med jobbet är avklarat och det känns himla skönt att få en nystart. Ett nytt ställe, nya kunskaper, ja...nytt allt. 

Vi firade vår sista helg med hamburgare på torget. Det kändes ju faktist som sommar när vi satt där ute. Fr.om onsdag har ju typ 10 dagar ledigt, så vad är nu bättre än det om vädret fortsätter så här. Augusti månad är definitivt min favoritmånad. 

Måste nog ändå säga att jag tycker det här jobbet jag haft har varit helt toppen!! Jag har en helt annan känsla när jag avslutar detta år i jämförelse med förra hösten, då det blev lite för mycket ansvar på en praktikant. I år tycker jag det har gått riktigt bra och jag känner mig mycket säkrare i mig själv o i min roll som psykolog. 

Imorgon reser Helena bort, så vi tar en sista vin på Indigo ikväll. Det har varit helt guldvärt att ha en annan här att bolla tankar med å umgås med på fritiden. I stockholm väntar som tur Johi på mej, det blir så bra med reunion :) 

Ha en trevlig helg hörni!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar