tisdag 11 augusti 2015

Ett nytt kapitel

Rensade mitt skrivbord och i alla papper på jobbet och det var så himla skönt. Har avslutat alla klienter och de känns som att morgondagen blir bara att putsa bort det sista och säga hejdå. 

En kollega fråga hur det riktigt känns å det enda jag kan säga är att det känns SKÖNT. Jo, jag kommer att sakna mina kollegor, å jag har verkligen tyckt om mitt arbete (de flesta dagar) - MEN jag vill samtidigt något så mycket utöver detta och jag är fortfarande inte säker om jag ska jobba så brett som jag har jobbet under mitt första år. Jag vill hitta min nisch, min plats och känna mig riktigt duktig på något.

Som tack till mina fantastiska kollegor har jag köpt kaffe, choklad och så gjorde jag en helt fantastisk jordgubb-tjinuski-cheesecake som vi ska smaska på imorgonsom avslut. Så här ser kakan ut:


Kom på här att jag gjort tre cheesecakes för mina kollegor under mitt år där, haha. Nå, det har iaf varit variation på dem. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar