onsdag 12 augusti 2015

Säsong två avslutat

Så var säsong två på psyyki avslutat och ett nytt kapitel i livet börjar. Känns fortfarande overkligt. 

6 månader har gått sen jag började jobbjobba, 2 år sedan första flyttlasse for hit. Jag har ibland svårt att förstå att jag faktist klarat av detta arbete. Men nån form av lämplighet för detta sitter antagligen i ryggmärgen. Lägg då till studierna. Å sen har jag ju haft mina finfina å hjälpsamma kollegor. Så kanske det går att förstå.

Jag fick avsluta dagen med 40minuters akupunkturbehandling med avkopplande musik och sen kaffepaus på en timma med kollegorna. Inte så illa!! Kändes verkligen att det behövdes, som att på nåt viss bara släppa taget om det som jag lämnat å fundera kring..


Nu ska jag dra till hm med lite mer kläder, visste ni att man får 15% rabattkupong för varje påse man för dit till återvinning? 
Toppen initiativ av hm tycker jag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar