torsdag 13 augusti 2015

Ö-känd

Gissa vem som hittade sitt konstverk i kurskatalogen som hoppade in genom postluckan? ;)


1,5 år på ön och jag är redan ö-känd, höhhö. 

Hursomhaver. Idag blir det å packa det sista, torka det sista å lite annat smått å gott. Köpte igår världens smartaste uppfinning på clas ohlsson, nämligen vakuum-påsar. Tack vare dem så fick jag kläderna att rymmas på mycket mindre yta. Inte alls dumt! Toppen när man ska resa å, å bara har begränsar med uttrymme.

Igår kväll var jag så duktig så jag avslutade kvälln med popcorn å åländskt äppelcider, då V var ut å sa hejdå åt sina ålands-kompisar. Jag hann se ett halvt avsnitt av downtown abbey förrän ögona for fast. Första gången på länge som jag sov en hel natt, då arbets- å flyttstressen satt sig i kroppen och väckt mig i förtid. Kanske det var akupunkturen som hjälpt mig??




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar