fredag 21 augusti 2015

Att släppa å gå vidare

Efter gårdagens cykelterror (se tidigare inlägg) så tog jag ett varmt, väldoftande rosa bubbelbad (tack LUSH!) för att lugna ner mig. Det fungerade riktigt bra å jag upplevde att jag kunde släppa det å gå vidare.



Därefter började jag fundera på helgen och idag, det är ju trots allt sista dagen som jag är ledig förrän jobbet börjar. Kom då på att kickboxingen som jag velat börja har kanske något pröva på tillfälle som så många å visserligen, det hade de!! Så idag tänkte jag pröva på ett lunchpass (gratis!). Det känns lite pirrigt inför men som tur känner ju ingen mig i den här stan, hehe.. Men om allt går bra å jag tycker om det blir det kanske mer kickboxning i höst!

Ikväll funderar jag på annat gratisprogram, nämligen utställningar och museer som har gratis fredagsvisningar. Jag berättar hur de var sen ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar