fredag 14 augusti 2015

Packat å klart

Vaknade imorse kl 06:15, for på gym då jag ändå skulle lämna in mitt gymkort. Det var ju bra att få musklerna uppvärmda för flyttarbetet började 07:30, efter att V hämtat bilen och jag hämtat smörgåsar åt oss till morgonkaffet. 

Därefter fortsatte packandet till ca 9:00, varefter V tog en sväng med dammsugaren och jag putsade det sista.  


10:00 var jag nyduschad å lägenheten såg rätt så tom ut. Vi tog en kaffe på det enda stället som var öppet i väntan på båten. Nu ligger jag här å är riktigt trött på de sista möblemanget vi har kvar. Skulle säkert somna om jag tillät mig. Det här flyttandet tar på krafterna, onekligen..

Härifrån fortsätter vi till båten, med båten till Kapellskär, körandes sen till Stockholm, Enskede, där vi packar av förhoppningsvis med hjälp av våra två vänner. 
Imorgon återvänder vi med bilen, skurar det sista, för saker till återvinning och ger nycklarna till hyresvärden. Sen e allt klappat å klart. Sen e Ålandskapitlet slut. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar